search icon

Любопитно

Селски ''Биг Брадър'' тръгва наесен

Хитовото световно риалити „Фермата" тръгва наесен по Би Ти Ви

Хитовото световно риалити „Фермата" тръгва наесен по Би Ти Ви, научи „Всеки ден".

В него популярни звезди и неизвестни участници ще оцеляват сред природата, ще се хранят с каквото си отгледат и ще облекчават физиологичните си нужди сред храсти и дървета. Предаването вече е наречено селският „Биг Брадър", но то ще е нещо средно между популярното шоу със съквартиранти и „Сървайвър", тъй като ще живеят в екстремни условия.

Водещи на шоуто, в което участниците живеят в отдалечена ферма без ток, вода, канализация и съвременни комуникации, най-вероятно ще са Иван и Андрей. Кастингите започват през май, но отсега се знае, че покани ще получат Русата Златка и миската Антония Петрова. Подобно на „Къртицата" петдесет процента от участниците ще са випове, а другата половина - обикновени хора, които искат да станат известни и обичат предизвикателствата. Всички те ще трябва да зарежат градския живот и ежедневните си задължения, за да идат да копаят на село, да събират яйца в курника или да пасат крави.

*Антония

За да се хранят, участниците във „Фермата" трябва лично да се занимават със земеделие и животновъдство в условия, характерни за живота отпреди 150 години, което ще рече, че автоматична машина за доене или редосеялка няма да има.

„Фермата" ще покаже как се справят участниците, свикнали с удобствата на модерния свят, когато трябва да живеят наистина близо до природата, при това в продължение на месеци. Те ще бъдат лишени дори от поща и по този начин ще останат изолирани както от близките си, така и от ставащото по света и у нас. Единствената компания и помощ на „фермерите", освен самите те, ще бъдат животните. Всяка седмица участниците ще получават нови попълнения от кокошки, малко стадо от овце или крави или просто глутница кучета, в зависимост от това как се справят с играта.

„Освен интригуващото съдържание и участници, форматът ще провокира зрителите да се замислят върху начина, по който живеят. Щастливи сме, че продължаваме да предлагаме на българския зрител най-успешните телевизионни формати", коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор на Би Ти Ви.

Риалити форматът „Фермата" е създаден от шведската компания „Стрикс". Гледали са го зрители в 51 държави и в по-голямата част от тях селският „Биг Брадър" е абсолютен лидер по интерес и е сред най-коментираните предавания. България няма да е изключение, защото подобни формати се радват на невероятен интерес, пише ''Всеки ден''.

Свързани новини