search icon

Любопитно

Държавната БНТ е похарчила над 7 млн. лева за "Под прикритие"

От есента на 2013 г. до момента в БНТ e получила 700 000 - 800 000 лв. от продажбата на сериала "Под прикритие" в чужбина

От есента на 2013 г. до момента в БНТ e получила 700 000 - 800 000 лв. от продажбата на сериала "Под прикритие" в чужбина.

Това обясни шефката на БНТ Вяра Анкова. Тя обаче уточни, че парите по договорите се изплащат периодично, като на всеки 3 месеца идват нови постъпления.

Историята за Джаро (който вече е мъртъв), Куката, Иво и компания досега е разгъната в 48 епизода и е продадена в над 70 страни, пише pik.bg.

По неофициална информация епизод от кримката излиза на БНТ между 145 000 и 180 000 лв. т.е. сериалът до момента е струвал на държавната медия около 7,2 млн. лв.

"Целта не е да върнем инвестицията, а да популяризираме българското кино, което е много трудно, защото в някои държави изобщо не знаеха, че и ние правим филми", обясни Анкова.

Според данните на агенция ГАРБ, която мери зрителската аудитория, средно по 15,6% от всички зрители между 18 и 49 г., които са били пред екрана, са гледали именно третия сезон на "Под прикритие" миналата година.



Тази пролет за четвъртия сезон делът на сериала се е увеличил на 20,2 на сто. Догодина най-вероятно феновете на кримката ще могат да гледат и пети сезон. Там влиза Ерол, който досега беше представян като човек със специални поръчки на турския мафиот Фарук.

От екипа загатнаха, че наркоканалът ще напусне Балканите, за да се насочи към Афганистан, а в сериала може да видим още чужди актьори. Дали и кога ще има продължение на "Под прикритие", ще реши Управителният съвет на телевизията.

В момента текат снимките на шестсерийния филм "На границата", базиран на военните разкази на Йордан Йовков, а наесен започва работата и върху тийнейджърския "Ескейп".

Там младежите ще са луди не само по интернет игрите, но ще си имат и любим учител, в чиято кожа ще влезе Христо Мутафчиев. От БНТ отчетоха още, че за 17 дни по време на Зимната олимпиада в Сочи са получили над 400 000 лв. приходи от реклама.

И обясниха, че вече са продали 70% от рекламните паузи по време на финалния мач на Световното по футбол в Бразилия.

Свързани новини