search icon

Любопитно

Времето е пари. Да не го губим

На кино си, филмът е скучен, но го доглеждаш?

На кино си, филмът е скучен, но го доглеждаш?

Оставил си колата на паркинг, а се налага да тръгнеш по-рано?

Месецът свършва, а ти остават неизговорени минути?

Искало ли ти се е да можеш да използваш времето си докрай?

На подобни, до болка познати ситуации, е базиран сюжетът на новата телевизионна реклама на Мтел. За неуспешен банков обир разказват рекламна агенция ”Демнер, Мерличек и Бергмaн София”, продуцентска къща “Камера”, режисьорът Драго Шолев и операторът Ненад Бороевич. В главните роли са Владимир Стоев – Шамана и Станислав Пеев, а ролята на пестеливия им шофьор, който отказва да тръгне, защото е предплатил за паркинг, е поверена на Юрий Рахнев.



Ето още интересни факти.

Повече от 12 часа продължава снимачният ден.

Двама професионални каскадьори заместват крадците в част от сцените.

С около десет килограма фалшиви 100-доларови банкноти са пълни трите чанти, които носят крадците.

Клипът е част от рекламната кампания на революционните тарифи Мтел трансфер, с които неизговорените минути от закупения пакет в текущия месец се прехвърлят в следващия месец.

Искало ли ти се е да можеш да използваш времето си докрай?

Сега има начин!