Любопитно
Времето е пари. Да не го губим
27 февруари 2014 | 15:14
На кино си, филмът е скучен, но го доглеждаш?
На кино си, филмът е скучен, но го доглеждаш?
Оставил си колата на паркинг, а се налага да тръгнеш по-рано?
Месецът свършва, а ти остават неизговорени минути?
Искало ли ти се е да можеш да използваш времето си докрай?
На подобни, до болка познати ситуации, е базиран сюжетът на новата телевизионна реклама на Мтел. За неуспешен банков обир разказват рекламна агенция ”Демнер, Мерличек и Бергмaн София”, продуцентска къща “Камера”, режисьорът Драго Шолев и операторът Ненад Бороевич. В главните роли са Владимир Стоев – Шамана и Станислав Пеев, а ролята на пестеливия им шофьор, който отказва да тръгне, защото е предплатил за паркинг, е поверена на Юрий Рахнев.
Ето още интересни факти.
Повече от 12 часа продължава снимачният ден.
Двама професионални каскадьори заместват крадците в част от сцените.
С около десет килограма фалшиви 100-доларови банкноти са пълни трите чанти, които носят крадците.
Клипът е част от рекламната кампания на революционните тарифи Мтел трансфер, с които неизговорените минути от закупения пакет в текущия месец се прехвърлят в следващия месец.
Искало ли ти се е да можеш да използваш времето си докрай?
Сега има начин!