Любопитно
MusicPRO 2013: сподели нататък!
12 септември 2013 | 09:22
Международната конференция на музикалната борса ще включва лектори от България, Франция, Германия, Сърбия, Македония, Белгия, Словакия, САЩ и Австралия
11 фестивала от 6 държави ще бъдат представени от своите директори в първия ден на международната музикална конференция – част от MusicPRO 2013.
На 21 септември, между 12.00 и 18.00 часа в Зала 2 на Интер Експо Център посетителите ще могат да се запознаят отблизо с концепцията, програмацията и различните аспекти от организацията на разнообразни музикални събития – борси, фестивали, шоукейс форуми и клубни поредици.
Българската публика ще се срещне с германския Jazzahead в лицето на директора му – Петер Шулце, най-големия фестивал за балканска култура – Balkan Trafik, белгийския Brosella Folk&Jazz, българските A to JazZ, Reel Feel, Alarma Punk Jazz, RTM+Beer и Арт форум “Без граници”, както и балканските гиганти Exit (Сърбия), Taksirat (Македония), Pohoda (Словакия) и др.
Международната конференция на MusicPRO отново ще включва и редица лекции и панели с практическа насоченост, чиято цел е да се направи осезаем принос към развитието на музикалния сектор.
В тях лектори ще бъдат както професионалисти от музикалния бизнес, така и представители на индустрии, които биха могли да допринесат със специфично ноу-хау развитието на средата и по-ефективния обмен с международните партньори. Пример за това е предприемачът , бизнес консултант и TED-лектор , с презентация на тема “Музикантите като предприемачи: да разпространим стартовата нагласа!”.
Специален акцент ще бъде и двудневното Пичинг обучение. В първия ден (21 септември, събота) начинаещи музиканти и организатори на събития ще могат да се научат как да представят себе си и музиката си, проекти и събития, с които да спечелят всеки спонсор и бъдещ партньор. Във втория ден пред комисия от журналисти, PR и маркетинг специалисти и представители на българските компании, които най-често спонсорират музикални събития, всеки ще може да представи проект в рамките на 10 минути и да спечели финансиране, нови фенове и контакти в бизнес сектора, или награда за Пичинг.
Във втория ден на международната конференция на MusicPRO (22 септември) ще чуем адвокат Свилен Овчаров, който ще даде съвети относно договорите, които музикантите подписват. Лекцията на графичния дизайнер Мартин Русев пък ще е за визуалната идентичност на музикалните продукти. Рут Колева и други български артисти, постигнали успехи на международната сцена, ще споделят своя опит в самоменажирането. Елена Пенева ще направи работилница за медия планиране, а някои от най-добрите български музикални журналисти ще споделят полезни съвети и опит в панела “От музика до медия: как журналистът става фен”.
И тази година в MusicPRO ще се включи Валентин Пасков – българин, работещ в една от най-големите френски букинг агенции – Furax. Заедно с Мартин Попов (HMSU), Радослав Мирчев (Mixtape 5) и Красимир Йончев (Acoustic Waves) той ще сподели опит, звързан с озвучаването и предизвикателствата на звуковите нива в музикалните клубове.
Във второто си издание MusicPRO продължава мисията си да бъде отворена независима платформа за диалог и изява на всички, които имат реално влияние върху музикалната индустрия. Затова в програмата ще присъства и темата-табу - “Свободно разпространение на музика: бизнес случаи” - в лекцията на PR-мениджъра на най-големия български торент тракер Zamunda.NET.
Освен музикалната конференция, MusicPRO 2013 ще представи на посетителите още 2 модула – международен шоукейс с дневна и вечерна програма (очаквайте програмата съвсем скоро!), конкурс за млад български изпълнител или група “NESCAFÉ® 3in1 CAREER BOOST”, както и международно търговско изложение.
Амбицията на екипа и директора на борсата – Тим Гюбел, е второто издание да изгради MusicPRO и София като епицентър и важно място за срещи на музикалния бизнес на Балканите, като едновременно с това качеството и практическата насоченост на събитието помагат максимално на развитието на българската музикална индустрия.
ON! Fest и MusicPRO те предизвикват: Включи се!
Цени на билетите:
ON! Fest 2 дни + ON! Party HMSU Класика: 30 лв.
(всички зони на ON! Fest без гейминг конференцията GDS Bulgaria)
ON! Fest 2 дни: 20 лв.
(всички зони на ON! Fest, без ON! Party HMSU Класика и гейминг конференцията GDS Bulgaria)
ON! Fest Party HMSU Класика: 25 лв.
(включва само ON! Party HMSU Класика)
Билети за ON! Fest може да намерите в мрежата на EVENTIM.BG:
ON! Fest е единствен по рода си в България и на Балканите фестивал, който събира всички течения на съвременното градско изкуство, забавления, спорт и начин на живот. За трети път между 20 и 22 септември в Интер Експо Център тематичните ON! Зони ще оживеят с музика, танци, графити, технологии, видео игри, фотография, азиатска култура, градски и екстремни спортове и още много активности, в които всеки посетител е не просто зрител, а участник. Все по-значима част от програмата са трите професионални събития за кариерно и бизнес развитие - Конференцията за разработка на игри GDS Bulgaria, най-голямата българска музикална борса – MusicPRO и Предприемаческа конференция Innov8, която стартира тази година.
ON! Fest се организира от Gaming Entertainment и Интер Експо Център. Фестивалът е част от кандидатурата на София и югозападен регион за "Европейска столица на културата" за 2019.
ON! Fest е член и съучредител и на Българска Фестивална Асоциация ().
MusicPRO се осъществява с медийната подкрепа на Muzikant.org, MySound.bg, Metal Katehizis, Metal Hammer Bulgaria и Djambore.com.
ON! Fest се провежда с медийната подкрепа на Българската национална телевизия, Vbox7, Dnes.bg, Bravo, Teenproblem.net, Vesti.bg, Stand.bg, Timeart.bg, Sofialive.bg, Teenews.eu, Afk TV, Mika Magazine, Sportal.bg, Hotnews.bg, Novini.bg, TeenViewSofia, ViewSofia, URBN.me, Edna.bg, Salsa.bg, bgDancer, Animes-bg.com, PCWorld, Webcafe. Go Guide, Kafene.bg и Offnews.