Любопитно
Най-скъпите модни марки в света
04 юни 2012 | 10:52
Френската модна къща "Луи Вюитон" ("Louis Vuitton") бе определена за най-скъпоструващия световен бранд в редиците на луксозните артикули
Френската модна къща "Луи Вюитон" ("Louis Vuitton") бе определена за най-скъпоструващия световен бранд в редиците на луксозните артикули.
Всеки човек е склонен да прави неща, които да го отличат от другите. Някои танцуват, други се изявяват в спорта, а хиляди хора разчитат на скъпите вещи. Марковите дрехи се ползват с огромно търсене в световните мегаполиси, където се смятат за знак за статус и стандарт на живот. Нека видим десетте бренда, които в най-голяма степен са си завоювали правото са бъдат знак за лукс и хубав живот:
За седма поредна година френската модна къща "Луи Вюитон" ("Louis Vuitton") бе определена за най-скъпоструващия световен бранд в редиците на луксозните артикули, като стойността, на която се оценява той е 25,9 млрд. долара.Повечето експерти са на мнение, че главен виновник за успеха на марката е нейният творчески директор Марк Джейкъбс, работещ на тази позиция от 1997 година. Именно той е човекът, който тотално промени консервативния фасон на "Луи Вюитон", спечелвайки му кохорти от безброй нови почитатели и клиенти.
На второ място се нарежда основаната през 1837 г. френска модна къща "Ермес" ("Hermès"), чиято стойност е 19,1 млрд. долара, а бронзът отива при швейцарските часовници "Ролекс" ("Rolex"), като компанията им производител е оценена на 7,17 млрд. долара.
Иконичната марка "Шанел" ("Chanel") е на четвърта позиция със стойност от 6,68 млрд. долара, следвана от "Гучи" ("Gucci") с 6,42 млрд. долара и "Прада" ("Prada") с 5,7 млрд. долара, пишат от livenews.bg.
Седми в луксозната класация се подвизава бижутерският гигант "Картие" ("Cartier"), струващ 4,8 млрд. долара. Christian Dior има 160 магазина по целия свят и носи 18 млрд. долара годишна печалба, но в момента е в криза.
Британската модна къща "Бърбъри" ("Burberry"), оценена на 4,09 млрд. долара, успя да влезе в Топ 10, макар и на последното място.