search icon

Top stories

Джъстин Бийбър провали Vanity Fair

Изглежда, че ликът на певеца не е гаранция за успех

Февруарският брой на списание Vanity Fair излезе с корица, на която е певецът Джъстин Бийбър.

Огромната слава на момчето не се оказа достатъчна, тъй като броят се оказа с най-ниски продажби в историята на списанието, съобщава musicrooms.com, цитира inews.bg.

Изглежда не всеки харесва младия Бийбър, въпреки че той е една от звездите, смятани за гаранция за огромни продажби.

Всичко това бе доказано от злощастния февруарски брой на Vanity Fair.

Разпродадените билети за концерти и няколко милиона фенове в Twitter явно не са достатъчни, за да продадат списание с лика на момчето-чудо.

От изданието с Джъстин Бийбър са продадени само 246 000 копия.

Този брой е почти същият като този на продадените екземпляри от последния му албум в първата седмица след неговото издаване.

Вижте фотогалерия:

Джъстин Бийбър за Vanity Fair, февруари 2011

Свързани новини