Top stories
Джъстин Бийбър провали Vanity Fair
08 юли 2011 | 13:38
Изглежда, че ликът на певеца не е гаранция за успех
Февруарският брой на списание Vanity Fair излезе с корица, на която е певецът Джъстин Бийбър.
Огромната слава на момчето не се оказа достатъчна, тъй като броят се оказа с най-ниски продажби в историята на списанието, съобщава musicrooms.com, цитира inews.bg.
Изглежда не всеки харесва младия Бийбър, въпреки че той е една от звездите, смятани за гаранция за огромни продажби.
Всичко това бе доказано от злощастния февруарски брой на Vanity Fair.
Разпродадените билети за концерти и няколко милиона фенове в Twitter явно не са достатъчни, за да продадат списание с лика на момчето-чудо.
От изданието с Джъстин Бийбър са продадени само 246 000 копия.
Този брой е почти същият като този на продадените екземпляри от последния му албум в първата седмица след неговото издаване.
Вижте фотогалерия:
Джъстин Бийбър за Vanity Fair, февруари 2011