Звездите
Еминем взима $1 млн. за да рекламира чай
03 февруари 2011 | 16:12
Изгледалите рекламата я характеризират като "извънредно смешна и забавна"
Еминем е взел хонорар от над 1 млн. долара за участието си в реклама на чай на компанията Lipton.
Премиерата на рекламния клип ще бъде по време на Супербоул (финалният мач на Националната футболна лига на САЩ) на 6 февруари.
От Lipton не крият задоволството си, че видеото не успя да "изтече" в Интернет, което дава надежди, че ще предизвика голям интерес.
Изгледалите клипа го характеризират като "извънредно смешен и забавен".
Рекламното филмче проследява един ден от живота на анимирания Еминем, наливащ се със студен чай Lipton Brisk.
Напитката придоби популярност именно благодарение на масирана тв реклама с участието на анимирани звезди от шоубизнеса като Брус Уилис, Дани ДеВито, Ози Осборн и др.