Любопитно
Споделете вашата най-романтична история и спечелете екскурзия в Доминиканската република
03 ноември 2010 | 14:21
Blizoo и женския канал TLC организират конкурс "Нашата най-романтична история"
Телекомуникационният оператор blizoo и дамската телевизия TLC стартират конкурс, в който всеки може да разкаже накратко най-романтичната си история, преживяна заедно с половинката, и да я качи със снимка на микросайта на конкурса: .
Срокът за участие в конкурса „Нашата най-романтична история” на blizoo и TLC e от 1-ви до 19-ти ноември 2010 г.
Историята, събрала най-много гласове във финалната фаза, ще спечели едноседмична екзотична почивка за двама в Пунта Кана в Доминиканската република, с включен самолетен билет за двама и престой в 5-звезден хотел.
*Пунта Кана
Второто и трето място ще спечелят уикенд за двама в български курорт.
Първият кръг от конкурса ще се проведе между 1-ви и 19-ти ноември, като всеки може да сподели историята си и във Facebook и да разчита на подкрепата на всичките си приятели.
Общо 8 от най-романтичните истории ще се борят за голямата награда. Четирите истории, с най-много гласували за тях и четирите, впечатлили журито, ще преминат във втори кръг, който ще се проведе между 22-ри и 28-ми ноември.
Конкурсът е валиден за всички населени места на територията на България.
Като част от най-роматичната предколедна инициатива на blizoo, на 6-ти, 7-ми, 13-ти и 14-ти ноември в два от-големите молове в столицата The Mall и Сердика Център момичета, облечени като булки ще популяризират конкурса „Нашата най-романтична история”.
Конкурсът е вдъхновен от изключително популярното предаване „Четири сватби”, което се излъчва всяка сряда вечер по каналът TLC. Забавното шоу, превърнало се в култ в САЩ и Англия, показва четири булки, в надпревара тяхната собствена сватба да грабне голяма награда – меден месец.
*Снимки от "Четири сватби"
Припомняме:
В края на октомври 2009 г. EQT V (EQT), водещ европейски фонд за дялово инвестиране придоби КейбълТел и Евроком - двата най-големи кабелни оператори в България. Общата стойност на двете транзакции възлезе на над 200 милиона евро, което нарежда сделката сред най-значимите в България за 2009 година. През май 2010 г. компанията се ребрандира, като новото и име е blizoo.
Компанията е телекомуникационен оператор, който предлага интегрирани комуникационни услуги за дома - кабелна, цифрова ТВ, Интернет и телефонна услуга. Тя притежава най-голямата национална опорно-оптична мрежа, която свързва най-важните регионални центрове в страната. Тя оперира в София, Пловдив, Бургас, Варна, Русе, Шумен, Плевен и Стара Загора, в някои значително по-малки градове като Габрово, Пазарджик и Кюстендил и в общо над 40 града в цялата страна.