search icon

Любопитно

Димитър Рачков с нова работа: обслужва клиенти на каса на blizoo

"Господарят на ефира" смени работата си за един ден

Димитър Рачков смени работата си за един ден. Той обслужваше клиентите на новата каса на blizoo в The Mall на Цариградско шосе.

„Господарят на ефира” се справяше много добре с продажбите на новото гише, споделиха клиенти на blizoo, дошли да подпишат договори или да си платят сметката.

Всички нови клиенти на телеком оператора blizoo, подписали договори на новата каса в рамките на следващия месец ще участват в томбола за големите награди 32-инчов плазмен телевизор Sony и игра Sony Playstation.

В томболата ще участва всеки, подписал договор на щанда на blizoo в The Mall между 10-ти октомври и 10-ти ноември 2010 г. Печелившите ще бъдат обявени на 13-ти ноември на .



„Новият щанд в The Mall е създаден от архитектурно студио и е първият с тази уникална дизайнерска визия. Съвсем скоро всички обекти на blizoo ще следват линията на изчистеност и модерни форми, която демонстрира откритост и прозрачност към клиентите ни, в синхрон с корпоративните ни ценности”, каза Димитър Радев, Главен маркетинг директор на blizoo.



В средата на септември blizoo представи изцяло обновеното си портфолио със самостоятелни и пакетни услуги и така уеднакви офертите към клиентите си в цялата страна като качество и цени.

Пакет Екстра включва 80 програми цифрова ТВ, 24 Mbps Интернет и телефонна услуга с 50 безплатни минути на цената от 30 лв. Тройният пакет за по-взискателните с до 130 програми, 24 Mbps и телефон с 200 безплатни минути към всички фиксирани мрежи в страната ще е достъпен на цената от 40 лв. Пакетът Премиум+ е с до 130 канала, 3 HD канала за 6 месеца и безплатен HBO, телефон с 300 безплатни минути и свръх бърз 50 Mbps Интернет за 50 лв. абонаментна такса. А най-богатият пакет с HD телевизия в България вече ще се предлага на клиентите срещу конкурентната в ценово отношение месечна такса от 15 лв.



Припомняме:

В края на октомври 2009 г. EQT V (EQT), водещ европейски фонд за дялово инвестиране придоби КейбълТел и Евроком - двата най-големи кабелни оператори в България. Общата стойност на двете транзакции възлезе на над 200 милиона евро, което нарежда сделката сред най-значимите в България за 2009 година. През май 2010г. компанията се ребрандира, като новото и име е blizoo.

Компанията е телекомуникационен оператор, който предлага интегрирани комуникационни услуги за дома - кабелна, цифрова ТВ, Интернет и телефонна услуга. Тя притежава най-голямата национална опорно-оптична мрежа, която свързва най -важните регионални центрове в страната. Тя оперира в София, Пловдив, Бургас, Варна, Русе, Шумен, Плевен и Стара Загора, в някои значително по-малки градове като Габрово, Пазарджик и Кюстендил и в общо над 40 града в цялата страна.

За повече информация:

Свързани новини