Любопитно
Над 70 известни личности взеха участие в проекта на AVON: "От любов към живота"
04 октомври 2010 | 18:01
Песента "Утре", посветена на кампанията на AVON срещу рака на гърдата, вдигна на крака гостите в залата по време на благотворителния концерт
Дългогодишният проект на AVON срещу рака на гърдата за пръв път събра на най-голямата сцена в България всички посланици на добра воля в кампанията „От любов към живота”.
Специално за концерта звездните изпълнители Рут Колева, Графа, Деси Добрева, ДесиСлава, Димо (ПИФ), Свилен (Остава), Алекс Раева, Орлин Павлов, Мария Илиева, Любо Киров, Ваня Костова и Боян Михайлов, Жени Джамбазова и Милица Гладнишка обединиха таланта си с музикантите от симфоничния оркестър на Националното музикално училище „Любомир Пипков”.
Емоционалното изпълнение на специално създадената за кампанията песен „Утре” вдигна на крака гостите в зала 1 на НДК по време на грандиозния финал. Те се включиха активно, като превърнаха залата в огромна розова панделка – символ на борбата с рака на гърдата.
Популярните български лица, сред които Диана Любенова, Койна Русева, Биляна Петринска, Гергана Гунчева, Драго Симеонов, Наталия Симеонова застанаха на сцената заедно „От любов към живота” и споделиха с всички българки какво са научили през годините, в които участват в кампанията за борба с най-коварната женска болест – рака на гърдата.
Водещите на събитието - Ива Дойчинова и Богдана Трифонова обявиха резултата от усилията на всички, подкрепили кампанията „От любов към живота”. Само за последните няколко месеца и благодарение на участниците в концерта от продажбата на благотворителните продукти на AVON са събрани 30 000 лева.
Най-голямата компания за жени дарява средствата за профилактика на рака на гърдата, като осигурява безплатни профилактични прегледи и провокира българките да бъдат отговорни към своето здраве. Благодарение на всички събрани средства в кампанията до момента са осъществени над 23 000 безплатни прегледа.
„За AVON борбата срещу рака на гърдата не е отскоро. Хиляди образователни кампании, които провеждаме по света, имат за цел да информират дамите колко е важна навременната превенция срещу болестта, а всички дарени профилактични прегледи целят да спасят човешки животи.
В България, кампанията „От любов към живота” научи много жени на отговорно отношение към здравето. Благодаря за съпричастността ви, защото тя гарантира, че всички вие тук сте ангажирани, че всеки от вас е подал ръка на жената до себе си. Не забравяйте ракът на гърдата е лечим, ако бъде открит навреме”, сподели в обръщението си към гостите на благотворителния концерт Себастиан Бако, Търговски директор на AVON България, Унгария, Сърбия, Македония, Албания, Черна гора.
За кампанията на AVON срещу рака на гърдата в България:
Основна цел на кампанията от самото й създаване преди седем години е да информира българската жена за необходимостта от редовни прегледи и да съдейства за една по-достъпна профилактика. Информираността и превенцията могат да предотвратят развитието на болестта, тъй като ракът на гърдата е напълно лечим при ранно диагностициране.
Според официалната статистика на Български национален раков регистър всяка 10-та българка е застрашена от рак на гърдата, а всяка година от рак на гърдата в България заболяват над 3 500 жени.
В световен мащаб всяка година 1 000 000 жени се разболяват от рак на гърдата, а близо 200 000 жени умират от това заболяване – цифра, която не може да бъде пренебрегната, защото открит навреме, ракът на гърдата е лечим.
AVON продължава да финансира безплатни профилактични прегледи. Това е възможно чрез продажбата на продукти от благотворителната серия на AVON „От любов към живота” – брошки, гривни, ключодържатели, аксесоари за мобилен телефон, плюшени мечета и др.
За кампанията на AVON срещу рака на гърдата по света:
Световната кампания срещу рака на гърдата на AVON стартира през 1992 г. От кампаниите в цял свят до края на 2009г. чрез продажбата на традиционните розови продукти от благотворителната серия на AVON са набрани над $725 млн. Средствата се даряват в пет основни направления: обучение и информиране на широката общественост за сериозността на проблема, осъществяване на профилактика и бързо диагностициране, подобряване на лечението, намиране на лек за болестта.
През 2007 година в Ню Йорк АVON обяви подписването на договор с носителката на множество награди за филмово изкуство, актрисата Рийз Уидърспун. Така тя стана първият глобален Посланик на компанията и Почетен председател на Фондация AVON. В тази роля Уидърспун фокусира усилията си в инициативите на AVON, свързани с борбата с рака на гърдата, с домашното насилие и взаимопомощ при бедствия. Тя е и говорител на козметичните серии и Представителите на АVON.
Вижте видео: