search icon
Hotnews.bg

Звездите

Деси Стоянова напуска "Преди обед"?

Деси Стоянова засега води "Преди обед"

Деси Стоянова засега води "Преди обед"

Деси Стоянова, позната на всички от телевизионния екран, стартира собствен проект с авторски курсове и тренировъчни програми за публично говорене, медийни и презентационни умения.

Като учителка по същото - публично говорене се изявява и Ани Цолова, която скоро обяви, че не иска да чуе вече за телевизия. Дали и Стоянова ще последва примера на своята колега и приятелка, предстои Hotnews.bg да проследи, но засега тя води "Преди обед". В разработването на курсовете тя стъпва на над 20-годишния си опит като журналист и телевизионен водещ. Интензивните практически курсове съдържат пакет от ключови умения за ефективна комуникация, която е в основата на всеки значим успех. В курса „Как да бъда медийно атрактивен?“ Деси Стоянова събира ясни, проверени в практиката правила за общуване с медиите. Курсът „Презентирай и убеждавай“ запознава с изпитаните похвати и техники, на които залагат майсторите на публичното говорене, така че да вдъхновяват, убеждават и продават. Индивидуалните тренировъчни програми са съобразени изцяло с нуждите на участниците.

„Умението да говориш убедително и въздействащо е като всяко друго умение, трябва да знаеш правилата на играта и да се научиш да ги прилагаш. Смятам, че всеки, който иска, може да подобри уменията си и да постига много повече с изявите си – независимо дали става въпрос за малка или голяма публика, за презентация или за интервю в медиите. Вярвам, че опитът, който съм натрупала през годините, може да бъде полезен на всеки, който има нещо смислено за казване и иска да се научи да го казва по най-впечатляващия и запомнящ се начин, така че да бъде гласът, който се отличава“, споделя Деси Стоянова.

Освен индивидуални и корпоративни обучения, тя готви и събития за по-широката публика. На 17 септември и 8 октомври в Интер Експо Център ще се проведат първите две издания на „Основи на медийното говорене“. Обучението ще даде основа за успешно присъствие в медиите на всеки, който иска да привлече вниманието към себе си, към своя идея, проект или бизнес. Участниците ще научат ясен алгоритъм за действие в 6 стъпки, които могат да им отворят вратите към медиите.

„Едно уточнение за онези, които смятат, че до медиите сигурен достъп имат само „връзкарите“ и склонните да си платят за реклама – грешите. Няма нужда да търсите задни вратички, защото има начин да влезете с овации през парадния вход, просто трябва да знаете какво търсят медиите и публиката и как да им го дадете.

Свързани новини