Любопитно
Иван Лечев и Радко Петков с общ проект след "Гласът на България"
20 ноември 2017 | 15:28
снимки: PR
Победителят в шоуто изпълнява дебютния си хит „Ябълката на раздора“ заедно с треньора си в акустична версия
Само месец след премиерата на първия самостоятелен хит на Радко Петков - „Ябълката на раздора” – парчето оживява в нова акустична версия под акомпанимента на китарата на неговия треньор в шоуто Иван Лечев. Това е и първият случай, в който екипът, победил в „Гласът на България“ 4, си сътрудничи в общ музикален проект след финала.
„Чувството Иван Лечев да ми акомпанира е велико. Той е един от най-добрите музиканти в България и успя да ме накара да повярвам в себе си. Вече го приемам като приятел“, коментира Радко работата си по песента с Лечев. Парчето и видеото към нея са реализирани с подкрепата на bTV и „Монте мюзик” и могат да бъдат гледани в официалните канали на „Гласът на България” от днес, 20 ноември.
Идеята за музикалната колаборация се ражда спонтанно. Макар и версия на вече позната песен, виртуозното изпълнение на легендарната китара и най-добрия „глас на България” за 2017 г. правят парчето емоционално и въздействащо. Видеото към него допълва силата на изпълнението и показва още веднъж печелившата формула, с която Лечев и Радко спечелиха състезанието в риалити формата.
„Винаги ми е доставяло огромно удоволствие да работя с талантливи деца. Радко е изключително рядко срещано явление, а работата ми с него показа, че е сериозен и работлив. Смятам, че има потенциала да стигне далеч”, сподели Иван Лечев.
Песента „Ябълката на раздора” е по музика, текст и аранжимент на Владимир Ампов – Графа, един от треньорите в музикалния формат и партньор в „Монте мюзик”. Хитът е продуциран от bTV Media Group, съвместно с „Монте мюзик” и е първият от серията три дебютни видеа на участници от чертвъртия сезон на „Гласът на България“, с които bTV Media Group като продуцент на най-успешното музикално риалити у нас показва стремежа си да подкрепя музикалното развитие на талантите си и след края на формата.
Само преди седмица завършиха предварителните кастинги за петия сезон на „Гласът на България”, който ще се завърне в ефира на bTV през пролетта на 2018 г. На прослушванията се явиха над 3 000 души, от които бяха избрани най-добрите 120.
Коментари