Любопитно
Най-големият образователен форум в света на тениса се проведе в София
13 октомври 2017 | 13:35
Специалните гости получиха подарък българско вино на New Bloom Winery
За четири дни София се превърна в център на световния тенис елит. От 11 до 14 октомври България бе домакин на най-големия обучителен форум в света на тениса. Конференцията събра над 650 треньори и експерти от близо 90 страни.
Специалните гости останаха много доволни от организацията на събитието. Те получиха и подарък вино, произведено в България. New Bloom Winery подари специалната си серия Face-to-Face (F2F). Бутиковата марка вина се състои от едно бяло и две червени вина и се предлага във висок клас ресторанти у нас. .
„Щастливи сме, че можем да покажем пред експерти в света на тениса модерното лице на винопроизводството в България. Вярваме, че именно качественото българско вино е най-добрата визитна картичка на страната.“, коментираха от производителя.
Бялото вино Face-to-face (F2F) е от Шардоне, едното червено - от нестандартния за България немски сорт Дорнфелдер, а другото е купаж от Каберне Совиньон, Сира и Регент. Първата реколта на Дорнфелдер изобщо в България бе реализирана именно под марката Face-to-Face и още от дебюта си на международна сцена беше отличена на едно от най-престижните винени изложения Mundus Vini в Германия. A именно купажът F2F бе определен за едно от 50-те най-добри български вина тази година. New Bloom Winery e единственият производител в България, който отглежда лозови масиви от немските сортове Дорнфелдер и Регент.
Лозята на New Bloom Winery се намират в Тракийска низина – втората най-добра винена дестинация в света и според производителя – именно тероарът и добрият климат за отглеждане на грозде в региона дават възможност на тези сортове да разкрият най-доброто от себе си. Във вината се влага само най-доброто грозде, набрано и сортирано на ръка. Това е причината и за лимитирания брой бутилки в серията F2F - не повече от 5000 бутилки от вид. Всеки от сортовете отлежава в нови френски дъбови бъчви от 6 до 14 месеца. В последните пет години избата е изцяло реконструирана и в момента технологиите, които използва са на световно ниво. Най-популярните й брандове са Verano Azur и PIXELS, от пролетта на пазара се появи и едноименната серия New Bloom, а специалната й селекция F2F се предлага във висок клас ресторанти. Oсвен немските Дорнфелдер и Регент, производителят работи и с наложени сортове като Каберне Совиньон, Шардоне, Совиньон блан, Сира, Мускат.
Коментари