На вашето внимание –  „Креативният гений“ (ИК „Изток-Запад“) на бизнес експерта Питър Фиск!

Книга, която преобръща представите за творческо вдъхновение и нестандартен подход и прегръща идеята за възползване от новите, понякога налудничави възможности, изскачащи отвсякъде.

Безспорен факт е, че за да бъде успешен, всеки бизнес неминуемо се нуждае от творчески решения, дизайн и новаторско мислене. В „Креативният гений“ (с подзаглавие „Пътеводител за иновации на бизнес лидера, на престъпващия границите и на променящия правилата на играта“) британецът Питър Фиск провокира различното мислене и подтиква към възползване от нови възможности, изскачащи отвсякъде в постоянно променящия се днес свят. Именно по този начин, твърди Фиск, е възможно постигането на необикновени резултати, както в работата, така и в личния живот.

Експерт в сферата на бизнеса, иновациите, брандинга и маркетинга, Фиск се учи от новата бизнес генерация. Той  е специалист по бързо променящите се пазари – дигитални и реални, малки и големи, западни и източни, и е основател и ръководител на компанията за бранд и бизнес иновации „GeniusWorks”, работеща с бизнес лидери от цял свят. Дългогодишният му опит в сферата включва работа с над 150 компании в повече от 30 страни в света. Автор е на редица книги на тема маркетинг и бизнес, сред които „Marketing Genius“, „People Planet Profit“ и „Customer Genius“.

Фиск признава, че за него основното вдъхновение за написването на „Креативният гений“ е бил не друг, а великият Леонардо да Винчи и „неговата невероятна способност да мисли различно: назад – към бъдещето; да свързва идеи от разнообразни места и да сътворява практични открития, базирани на налудничави идеи.“ Живеейки в свят, движен от човешкото въображение и новите възможности, идеите са новата валута на успеха, смята още Фиск.

В този истински диамант на бизнес литературата са разгледани идеите и работата на всепризнати гении като Нобеловия лауреат-предприемач Мухамад Юнус, върховния дизайнер на игри на „Нинтендо“ Шигеру Миямото, уроците на Тей Кук – новата технологична звезда „Самсунг“, известни дизайнери като Джорджо Армани и Дона Каран, автомобилни гиганти като Ауди, Мерцедес, Тойота и др. Чрез всичко това „Креативният гений“ предизвиква мащабното мислене отвъд всекидневните ограничения и показва, че това, което изглежда на пръв поглед налудничаво, може да бъде и изключително успешно и печелившо в днешния сложен, забързан и конкурентен свят.