По-рано тази седмица стана факт и чисто новият рекламен клип на Мадона, чрез който представи дебютния си парфюм, наречен "Truth or Dare".

В него виждаме певицата, облечена в секси бельо да докосва гърдите си, което за хората, които познават кариерата й, не е нищо ново под слънцето.

Повечето от нас са свикнали да виждат попиконата във вихъра си, но изглежда, че за американската телевизионна мрежа ABC, това не е така...

Има заведен иск, чрез който се цели премахването на някои от сцените във видеото, пишат от hotarena.net.

Американски вестник уточнява:

"American Broadcasting Company (ABC) уточняват, че желаят сутиена на Мадона да бъде дигитално уголемен, за да може да покрива по-голяма част от гърдите й и корсетът й да бъде удължен, за да покрива повече от задните й части."

"ABC също така, искат сцените на които Мадона извива тялото си твърде сексуално, също да бъдат премахнати."

Ето го и самия рекламен клип: