Любопитно
Sony се опита да печели от смъртта на Уитни
14 февруари 2012 | 17:46
Само час след новината за смъртта на голямата звезда цената на компилацията скочи от 8 на близо 13 долара
Фенове на починалата преди дни Уитни Хюстън принудиха звукозаписната компания Sony да понижи цената на хитовия й албум The Ultimate Collection, пишат руските медии.
Само час след новината за смъртта на голямата звезда цената на компилацията скочи от 8 на близо 13 долара.
Ходът на музикалния гигант предизвика гнева на почитателите на Уитни, тъй като увеличението е с около 60 процента.
Часове след намалението на прочутата компилация тя се нареди на второ място по продажби в iTunes, а музикалните фенове коментираха действието на Sony като циничен опит да капитализира тъжната вест за смъртта на 48-годишната Хюстън.
CD-то е издадено за първи път през 2007 г. и включва най-големите хитове на певицата.
Коментари