Любопитно
Мащабна рекламна кампания в Интернет ще популяризира България като туристическа дестинация
07 февруари 2012 | 10:29
Интернет страницата www.bulgariatravel.org представя страната ни като държава с уникално историческо и културно наследство
От януари 2012 г. Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) стартира мащабна рекламна кампания за популяризиране на новия туристически портал на България .
Интернет страницата представя страната ни като държава с уникално историческо и културно наследство, и с разнообразна природа, предлагаща богати възможности за активен целогодишен туризъм, както и помага на туристите да изберат атрактивно място за отдих в България.
Новият туристически портал бе представен официално на 27 септември 2011, по време на честването на Световния ден на туризма. В него потребителите могат да се запознаят с 450 туристически обекта в България и с всичко интересно за тях – множество видеоклипове, снимки, маршрути, полезна информация за страната.
Кампанията по неговото популяризиране ще се провежда в рамките на четири месеца – от януари до април 2012 г. Тя ще се осъществява в Интернет пространството в над 80 държави от целия свят, включително и в България. Сред тях са страни от Европа, Северна и Южна Америка, Арабския свят, Китай, Япония и Австралия.
Инициативи, част от рекламния проект, са рекламни банери и текстови връзки, поместени в световни Интернет търсачки, и в туристически портали и сайтове.
Ще бъдат създадени и разпращани електронни бюлетини сред регистрираните потребители на , както и рекламни послания в големите социални мрежи и блогове.
Забавен елемент от рекламната кампания са планираните рекламни игри, които ще се организират на .
За участниците се предвиждат атрактивни награди като 10 едноседмични почивки за двама в четиризвезден хотел, както и много предметни подаръци.
Директен бенефициент по проекта е МИЕТ, а изпълнител е ДЗЗД „МЕДИА КОНТАКТС - АЙСИДЖЕН” - обединение на водещи компании в сферата на интерактивните технологии, рекламата в Интернет и дигиталните технологии.
Обединението включва и една от най-големите световни дигитални агенции Media Contacts, част от Havas Digital - втората по големина медийна група в света.
Проектът се реализира по оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013” и е финансиран изцяло по схема за безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз. Със средства по същата програма беше реализиран и проектът за създаването на новия туристически портал на България .
Коментари