Интимно
It’s the end of the world, baby!
27 октомври 2011 | 13:57
Campari Calendar 2012 вдига тост за живота!
Днес, 27 октомври, в Милано, Италия, за 13-тa поредна година бе представен световноизвестният календар Campari за 2012 година.
Озаглавен „It’s the end of the world, baby!” тазгодишният календар черпи вдъхновение от нашумялото предсказание на древните маи, че на 21-ви декември 2012 г. идва краят на света.
Със своето „фатално” 13-то издание на Календара, Campari реагира енергично, позитивно и безкомпромисно на това „апокалиптично” пророчество.
Календарът за 2012 г. е истинско предизвикателство, като представя визуално древните фантазии в серия от интригуващи и вдъхновяващи снимки, с участието на холивудската актриса и супермодел Мила Йовович.
Календарът представя последната героиня на Campari в нова необичайна визия, пресъздаваща хипотетични сцени за края на света, които увличат публиката в едно зашеметяващо пътешествие.
Със сценарии, вдъхновени от съвременната кинематография, митологични и библейски сътворения, календарът изследва забележителни събития от драматичните Опустошаване и Урагани до Извънземна инвазия и Метеорит.
Campari, с великолепната Мила Йовович, излъчваща решителност, власт и контрол над непознатото, насърчава хората по целия свят да се присъединят в създаването на страстни, запомнящи се моменти, като вдигнат тост заедно.
Мила Йовович коментира изживяването:
”Като модел и актриса, за мен това беше вълнуващо ново предизвикателство, съчетаващо умението да вдъхнеш живот на всяко едно от хипотетичните събития по драматичен, но и изтънчен начин. Това, което ме привлече най-много към проекта е вдъхновението на създателите му, както и идеята им за утвърждаване и възвеличаване на живота със специален тост с приятелите и семейството.’’
Календарът беше заснет от Димитри Данилофф, една от най-интересните личности в международната фотография.
Роденият в Париж фотограф, е логичен избор за заснемане на мистичната история. Той умее да улавя перфектно всеки сценарий. Със старанието си чрез камерата да оформи всеки образ парче по парче, превръща картината в реалност.
Сложният и продължителен процес на продукцията е завършен със специални ефекти, които добавят финалния щрих и оживяват всяка фантазия.
Данилофф коментира участието си:
„Наслаждавам се на възможността да работя със сурови идеи като тази, така че когато Campari ме информираха за вдъхновението, изграждането на един фантастичен свят, знаех, че това е перфектният проект за мен. Исках да тълкувам всеки сценарий в най-положителна светлина и наистина потърсих начин да пресъздам събитията по сюрреалистичен и много хореографски начин. Роклите, стайлингът и декорът бяха огромна част от истинската сценография, които в други случаи са просто сложна прическа и прецизен грим, но най-важното е, че Мила, която беше звездата на снимките, излъчва уникален блясък.”.
Мила Йовович бележи завръщане отново на жените-звезди за Campari Calendar след миналогодишния дебют на Бенисио Дел Торо. Сега тя се нарежда до едни от най-красивите жени на света, украсявали страниците на предишните календари на Campari, като Салма Хайек, Ева Мендес, Джесика Алба и други.
Боб Кунце-Концевиц, главен изпълнителен директор на Gruppo Campari, също коментира:
„Тази година наистина сме разчупили границите, като избрахме истински творчески поглед към възможното бъдеще, към нагласата за среща с неочакваното. Нашата мисия е да предложим на любителите на Campari да отпразнуваме заедно с много вдъхновение и положителни емоции това, което предстои да се случи, каквото и да е то, и да вдигнем тост за живота. Със своя тайнствен и интригуващ стил, Мила беше перфектния избор за интерпретацията на тази концепция. Освен това, няма по-добър от Димитри в съживяването на мистерията и фантазията, вдъхновили образите.”
Календарът на Campari, от който са отпечатани само 9 999 копия, няма да се продава свободно, а ще бъде разпределен сред приятелите на Campari по целия свят.
Концепцията „It’s the end of the world, baby!” бе създадена от Euros RSCG Milano. Творческите директори Ерик Лои и Дарио Виля, водени от Джовани Поро, изпълнителен творчески директор, работеха заедно с Димитри Данилофф. Изпълнителната продукция бе дело на SeaSun Production.
Вижте фотогалерия:
Campari Calendar 2012
Коментари