Любопитно
Ново риалити "Гласът на България" ще оценява кандидатите "на сляпо"
18 май 2011 | 10:51
Гласът на кандидатите ще е единственият критерий по който ще бъдат селектирани
Уникално за българската аудитория ТВ шоу, поставило началото на нова ера в музикалните формати по света, ще завладее и нашата страна тази година.
Шоуто The Voice Of…, пожънало огромен успех в Европа и САЩ, идва у нас с името "Гласът на България" и ще търси най-талантливия певец в ефира на bTV.
До участие ще бъдат допуснати само добри изпълнители, като гласът на кандидатите е единственият критерий, по който те ще бъдат селектирани първоначално, пише btv.bg.
За първи път в историята на музикалните ТВ формати у нас това ще стане чрез кастинг "на сляпо", като външният вид и поведението на кандидатите ще останат скрити за журито в първия етап от прослушванията.
Зрителите на bTV ще станат свидетели на изключително позитивно и професионално състезание между истински певчески таланти.
Само качествени изпълнения ще бъдат допуснати до телевизионния кастинг на "Гласът на България", като кандидатите с фалшиви, комични, нелепи или търсещи краткосрочна слава изпълнения няма да бъдат излъчени в ефира на bTV.
Участниците сами ще избират песните и жанра, в който да се изявят, а менторите - четири големи имена в българската музика - ще участват в състезанието наравно с участниците.
Продуцент на предаването е bTV, изпълнителен продуцент е "Седем осми".
The Voice Of... е най-новият формат на Talpa Media, основана от световноизвестния продуцент Джон де Мол. Първото издание на шоуто в Холандия през 2010-2011 година, постига огромен успех, като увеличава почти тройно пазарния дял на телевизия RTL4 до 46,6%. Форматът предизвиква фурор и в САЩ, където върви в момента, като NBC изпреварва всички свои конкуренти през април. Тази година шоуто ще се излъчи в още 6 държави, а догодина в още 8.
Коментари