Продуктовото позициониране в световните видеоклипове е едно от най-разпространените и печелившите.

Големи компании хвърлят луди пари, само и само да покажат логото си за няколко секунди. След като в клипа на Бритни към "Hold it against me" Sony и Makeup фирма отделиха около половин милион евро за реклама, а Swarowski и BWM подобна сума за няколко кадъра в клипа на Джей Ло и Питбул, от марката Vogue се обърнаха към Кейти Пери.

В новото й видео "извънземната" Кейти предпочита да е още по-извънземна като слага очила на Vogue и тръгва със странника към незнайна посока.

Като цяло посланието "извънземни очила за земни хора" е много интересно. Може би много скоро ще видим брюнетката и като рекламно лице на марката в някоя фотосесия.

Засега обаче Пери е част от новата рекламна кампания на Adidas, която върви с огромен успех в Европа, Америка и Азия.