Любопитно
"Стани богат" търси интелигентни участници
31 януари 2011 | 17:06
От 1 февруари по Нова телевизия стартира новият сезон на играта „Стани богат” с участието на състезатели, подбрани чрез кастинг
От 1 февруари по Нова телевизия стартира новият сезон на играта „Стани богат” с участието на състезатели, подбрани чрез кастинг. Телевизионното шоу ще се излъчва три пъти седмично – вторник, сряда и четвъртък от 20:00 до 21:00 часа.
Участниците в „Стани богат” няма да бъдат селектирани чрез играта „Най-бързият печели”, а ще се подбират чрез кастинг. Така телевизионната надпревара ще даде шанс не само на най-бързите кандидати, а и на всички онези, които имат богата обща култура, разнообразни интереси и занимания, личности с колоритна логическа мисъл и позитивно отношение към живота.
Хора с различен поглед и философия, които да споделят своите житейски рецепти и да обогатят зрителите емоционално. Участници с интерес към играта и към въпросите, водени не от възможността за печалба, а от страстта да се състезават и да получават нови знания, любознателни и търсещи натури.
За да спечели голямата награда от 100 000 лева в „Стани богат”, всеки участник трябва да даде отговор на 12 въпроса, всеки от които му носи определена парична сума. Ако състезателят отговори правилно на 2-ри и 7-ми въпрос, получава две сигурни суми в шоуто на стойност от 500 и 3 000 лева.
По време на предаването играчът може да използва три жокера („Публиката”, 50/50 и „Обади се на приятел”), които да му помогнат да продължи напред към голямата награда.
Любопитно за въпросите в „Стани богат” е, че всеки от тях съдържа ключ, който по пътя на логиката може да бъде намерен. Така не само с енциклопедични знания всеки седящ на стола на богатството може да стигне до отговора на въпроса, а и чрез интересно и логическо мислене.
Първият състезател в интелигентната игра е Милена Атанасова от София на 37 години, която въпреки нелеката си съдба, успява да запази оптимистичното си настроение и положително отношение към живота. Милена е мениджър в компания за фитопродукти, а мотото й е, че животът е „късо, кратко и ароматно еспресо” и затова трябва да се изживее пълноценно.
Коментари