Тя беше най-високо платената актриса на Холивуд за по-голямата част на последното десетилетие, докато такива като Сандра Бълок, Рийз Уидърспун и Камерън Диас и отнеха короната, пише "Дейли мейл".

Но може би любимката на Америка, Джулия Робъртс се опитва да изпълзи обратно до върха, след като се съгласи да се появи в 45-секундна реклама за италианската верига заведения за кафе – Lavazza – за огромната сума от 1,2 милиона евро (1,14 милиона долара).

Шефовете на Lavazza изглеждат толкова сигурни в таланта на Джулия, че дори не изискват от нея да говори.

Актрисата се появява в "божествената" реклама, която ще бъде пускана по Коледа в Италия, в ролята на Венера на Ботичели на фона на облаци.

Сцената започва с художника, който е на ръба на отчаянието, когато неговата муза отказва да се усмихне, докато той се опитва да създаде шедьовъра си.



*Муза: Джулия Робъртс участва в коледна реклама на италианската верига заведения за кафе – Lavazza, като Венера - музата на художника Ботичели

Рекламата също така включва двама известни италиански артисти, Паоло Бонолис и Лука Лауренти, които предлагат на 43-годишната звезда малко от кафето Lavazza A Modo Mio.

След отпиване от кафето, Джулия показва нейната запазена марка – голямата й усмивка, мъжете около нея ликуват, а Ботичели въодушевено се залавя за работа, за да улови усмивката й.



*На актрисата беше платено повече от 1 милион долара за роля без реплики



*Джулия играе музата на художника Ботичели, който е отчаян от отказа й да се усмихне

Кратката реклама завършва с Робъртс, която смигва на камерата.

Звездата от „Хубава жена” снима рекламата само преди две седмици, по време на кратък престой в Рим.

Тя може би е била убедена да се върне не само заради голямата пачка, която е получила, а и заради това, че се влюби в мястото по време на снимките на последния й филм „Яж, моли се, обичай”.

Робъртс каза по време на рекламирането на филма, че е напълняла с 5 килограма по време на снимките в Рим, където тя е била подложена на „олимпийско натоварване с въглехидрати”.

„Докато приключим снимките, аз ще съм изяла цяла пица или цяла чиния с паста”, каза тя.”Снимките просто продължаваха и продължаваха, а на мен ми харесваше.”



*Звездна сила: Известни италиански артисти Паоло Бонолис и Лука Лауренти овладяват положението, като предлагат на Робъртс кафе Lavazza A Modo Mio, за да върнат усмивката на лицето й

Джулия, която има три деца изглежда, че върви по стъпките на приятеля й Джордж Клуни.

Колегата й от „Бандата на Оушън” наскоро снима подобна реклама за Nespresso, в която го видяхме горе на небето, в неговия случай да пристига на портите на рая, за да бъде приветстван от Свети Петър – изигран от Джон Малкович.



*Пристрастени към кафето: Джордж Клуни е с главна роля в реклама на Nespresso 

*Небесно: Рекламата, в която участва Джордж има подобна тема, като тази на Джулия

Клуни, който от няколко години е лицето на марката наскоро защити решението си да се появи в рекламите.

Той каза: „ Трябва ти продукт, от който се гордееш и не се срамуваш. Не ти трябва да правиш такива, които не са изискани. Това е истината. Това е тайната.”

Джулия Робъртс изглежда спазва същите правила и избира внимателно продуктите, които рекламира.

Родената в Атланта актриса е и световен посланик за Lancome.

Вижте видео:

Джулия Робъртс в реклама на Lavazza

Джордж Клуни в реклама на Nespresso