Реклама на парфюм с участието на Бионсе беше свалена от екран, пише "Дейли мейл".

Рекламата, която започва със сцена, в която певицата лежи гола във вана, беше определена като „прекалено сексуално провокативна” и неподходяща за малки деца. Заради това, тя няма да се върти по British TV преди 19.30.

След като получи 14 зрителски оплаквания, институцията, която отговаря за рекламите в медийното пространство, проучи съответното видео, което беше пуснато по ITV, Channel 4 и по някои музикални телевизии.



*Пикантно: Рекламата на новия парфюм на Бионсе беше свалена от излъчване преди 19.30 по British TV

29-годишната американска певица, чието цяло име е Бионсе Ноулс, е омъжена за рапъра Джей Зи. Тя е известна с оскъдните си сценични тоалети и сексуално заредените си представления.

Производителите на парфюма твърдят, че рекламата е елегантно секси и по никакъв начин не може да се определи като неприлична.

Те още защитили тезата, че тя дори не е с толкова изразена сексуалност, колкото преобладава в повечето музикални видеоклипове и особено тези, в които участват американски рапъри и момичета в оскъдно облекло.

Рекламата показва как певицата лежи гола във вана, в средата на една стая. В следващата сцена, звездата е облечена в разголена червена сатенена рокля и върви към камерата, докосвайки врата си и движейки ръката си към гърдите.



*Еротично: Рекламата започва със сцена, в която певицата лежи гола във вана

В следващия кадър Бионсе прокарва ръка по стената и оставя огнена следа там, където я е докосвала. След това виждаме как певицата се е облегнала на прозорец и с ръката си нежно обхожда и гали врата и гърдите си.

Тя започва да танцува изкусително, докато камерата акцентира върху гърдите, гърба и бедрата й.

Рекламата завършва с кадър, в който Бионсе се отдалечава от камерата, оставяйки отново горещи следи там, откъдето е минала. Тя се обръща и казва: „Усетете тръпката.”

А след това мъжки глас допълва: „Heat” от Бионсе. Първият аромат от Бионсе.”

Coty UK, фирмата, която заедно с певицата създаде новия аромат твърди, че рекламата е издържана така, че да се придържа към останалите реклами в този жанр, без да бъде прекалено сексуална.

„В никакъв случай не може да се каже, че Бионсе е гола”, добавиха още те.

Говорител на фирмата каза: „ Целта на рекламата беше да отрази личния, секси елегантен стил на певицата.”

„ Целта още беше да бъде излъчвана в множество музикални програми и да привлече младата публика.”

„ И следователно да бъде в унисон с очакванията на зрителите, интересуващи се от тези програми”, споделиха още те.

Рекламата не беше възприета като крайно неприлична или обидна от съответните институции за контрол в медийното пространство, но те решиха, че не е редно тя да бъде въртяна по телевизията през деня, като споделиха:

„Няколко недоволни граждани ни информираха, че децата им са видяли рекламата да бъде излъчвана по средата на деня, редом с останалите семейни предавания".



*Вдигане на градусите: Рекламата беше проучена, след подаване на оплаквания от страна на зрителите

Но те добавиха още, че въпреки че рекламата „има сексуален подтекст и може да се възприеме от някои хора като безвкусна”, тя се придържа към общоприетите рамки и е „малко вероятно да обиди зрителите”.

„Въпреки че смятаме, че рекламата не би трябвало да навреди на възрастните или на по-големите деца, знаем, че движенията на Бионсе и продължителното фокусиране на камерата върху разголената рокля, са наистина сексуално провокативни и това прави рекламата неподходяща за малки деца.”

Навлизането й в парфюмерийния бизнес, модата и рекламата, направи Бионсе втората от най-успелите жени в Щатите по отношение на парични приходи.

Миналата година тя е спечелила 89 милиона долара, което я поставя на второ място след Опра Уинфри.

Всяка критика, която я определя като прекалено сексуално провокативна по-скоро би подобрила, отколкото да застраши възможностите й за успех.

Музикалната компания Sony, с която Бионсе има договор, няма коментар по темата.

Вижте видео: