Димитър Рачков смени работата си за един ден. Той обслужваше клиентите на новата каса на blizoo в The Mall на Цариградско шосе.

„Господарят на ефира” се справяше много добре с продажбите на новото гише, споделиха клиенти на blizoo, дошли да подпишат договори или да си платят сметката.

Всички нови клиенти на телеком оператора blizoo, подписали договори на новата каса в рамките на следващия месец ще участват в томбола за големите награди 32-инчов плазмен телевизор Sony и игра Sony Playstation.

В томболата ще участва всеки, подписал договор на щанда на blizoo в The Mall между 10-ти октомври и 10-ти ноември 2010 г. Печелившите ще бъдат обявени на 13-ти ноември на .



„Новият щанд в The Mall е създаден от архитектурно студио и е първият с тази уникална дизайнерска визия. Съвсем скоро всички обекти на blizoo ще следват линията на изчистеност и модерни форми, която демонстрира откритост и прозрачност към клиентите ни, в синхрон с корпоративните ни ценности”, каза Димитър Радев, Главен маркетинг директор на blizoo.



В средата на септември blizoo представи изцяло обновеното си портфолио със самостоятелни и пакетни услуги и така уеднакви офертите към клиентите си в цялата страна като качество и цени.

Пакет Екстра включва 80 програми цифрова ТВ, 24 Mbps Интернет и телефонна услуга с 50 безплатни минути на цената от 30 лв. Тройният пакет за по-взискателните с до 130 програми, 24 Mbps и телефон с 200 безплатни минути към всички фиксирани мрежи в страната ще е достъпен на цената от 40 лв. Пакетът Премиум+ е с до 130 канала, 3 HD канала за 6 месеца и безплатен HBO, телефон с 300 безплатни минути и свръх бърз 50 Mbps Интернет за 50 лв. абонаментна такса. А най-богатият пакет с HD телевизия в България вече ще се предлага на клиентите срещу конкурентната в ценово отношение месечна такса от 15 лв.



Припомняме:

В края на октомври 2009 г. EQT V (EQT), водещ европейски фонд за дялово инвестиране придоби КейбълТел и Евроком - двата най-големи кабелни оператори в България. Общата стойност на двете транзакции възлезе на над 200 милиона евро, което нарежда сделката сред най-значимите в България за 2009 година. През май 2010г. компанията се ребрандира, като новото и име е blizoo.

Компанията е телекомуникационен оператор, който предлага интегрирани комуникационни услуги за дома - кабелна, цифрова ТВ, Интернет и телефонна услуга. Тя притежава най-голямата национална опорно-оптична мрежа, която свързва най -важните регионални центрове в страната. Тя оперира в София, Пловдив, Бургас, Варна, Русе, Шумен, Плевен и Стара Загора, в някои значително по-малки градове като Габрово, Пазарджик и Кюстендил и в общо над 40 града в цялата страна.

За повече информация: