Любопитно
Манията обзела световния елит отново се казва Мерилин!
26 март 2010 | 19:16
Иконата на всички времена се превърна в най-успешната марка
Вече десетилетия наред Мерилин продължава да подлудява света.
Иконата е най-търсената от световния елит жена, за която се състезават и милионери и милиардери. Много са имената на колекционерите на всичко свързано с нея, които обикалят различните музеи и търгове по света в търсене на нещо Мерилинско.
Един от големите фенове на иконата е милионерът Дейвид Д., за когото се знае, че притежава безброй цени вещи на Мерилин – от картини, тефтери до нейни дрехи. На аукцион Bloomsbury в Лондон през 2008 г. фен оставя 3 000 долара, за да притежава списание от 54 хилядния тираж на Playboy издаден през 1953 г. с Мерилин на корицата. Друг дава милиони за нейни рокли и уникално сексапилната й восъчна й статуя, продадена за крупна сума на непознат милионер в Холивуд преди месеци.
Никой не може да разгадае тайната на успеха на марката „Мерилин”, в каквато именно гения на модерното изкуство Анди Уорхоу я превърна. Днес неговото ексцентрично творение, а именно няколкото цвята на кутията на неговия продукт, са хит сред всички не само в Холивуд, Ню Йорк, но и у нас.
Десетте култови картини на иконата в различни цветови комбинации са достъпни безплатно за окото на всеки до края на месеца в София. След това, за да я видите ще се наложи да си носите в джоба нейна снимка или да си закупите една Розова Мерилин за около 250 000 долара. Ако го направите, със сигурност ще се наредите сред десетките световни големи имена, които тайно колекционират в домовете си именно тези картини и всичко друго, на което попаднат с лика на Мерилин.
Коментари