В момента той е в Доминиканската република и се готви за най-голямото предизвикателство в живота си, но не пропуска да изненада почитателите на модата му с ексклузивна колекция. Тя ще е на разположение в официалния му сайт на 18 февруари от 18.00 часа, т.е. два часа преди старта на „Сървайвър“ по bTV. Модната линия е наречена XOXO, което идва от емотикона „целувки и прегръдки“.

Актуалната му мода е вдъхновена от драмите при тийнейджърите, като засяга и темата за разглезените богаташки деца, зависимостите сред тях. Дрехите на дизайнера са с авторски десени, аксесоарите също са в темата. Тази година на 23 февруари бранда Edis Pala ще отбележи своя 7-и рожден ден, но без основателя си, който по това време ще посреща екстремните ситуации в „Сървайвър“. От екипа му обаче са предвидили изненади за почитателите на стила на марката. И докато Едис Пала вече е в изолацията на екстремното риалити, неговият личен профил в Инстаграм също се оказа в „черна дупка“ от седмици. Профилът му е заключен по време на подготовката му за риалитито, а това изненада последователите му.

Едис Пала е моден дизайнер от балкански произход. Марката му за дрехи стартира през 2016 г. с колекцията Game Madness и ревю с модели от 5 националности. На ревюто в хотел Маринела присъстват над 300 гости, сред които и известни личности. Следва колекцията Frozen Passion за модното ревю на която, Едис затваря Софийска градска художествена галерия. Върнете казармата е третата провокативна колекция. Следват няколко по-малки капсулни колекции. На следващ етап той заминава за Милано и се завръща с колекцията Revolution Z - за пръв път дамско, освен мъжко облекло. Лице на колекцията е Диляна Попова. Bold & Pure - колекция с лице гимнастичката ни Ели Бинева и последната е DRAMA - с лица Койна Русева и Петър Дочев.