„Този сезон сме вдъхновени от морския стил“, каза дизайнерът Хилфигър пред Асошиейтед прес преди шоуто. „Но то е морско, младежко, колежанско, американско и модерно. Затова трябваше да го покажем или на вода, или на кораб, или близо до водата. Тогава разбрахме, че фериботът на Стейтън Айлънд е на разположение.“ Морският съд, наречен „Джон Ф. Кенеди“, служи като ферибот на Стейтън Айлънд до извеждането му от експлоатация през 2021 г.

„Ние наистина сме първите, които използват ферибота за събитие“, каза Хилфигър и добави, че е „наистина развълнуван“.

Колекцията на „Томи Хилфигър“ за пролетта на 2025 г. включва райета в морски стил, „вдъхновени от ветроходството“, обясниха от марката, и ежедневни дрехи като панталони капри и овърсайз плетива. Имаше и така обичаните от дизайнера „университетски“ якета, тренчове, клубни блейзери и полички. Аксесоарите включваха бандани около врата.

Сервитьори, разхождащи се между седалките на ферибота, сервираха на гостите шампанско, бира, хотдог и специални кутии с карамелизирана царевица с логото на „Томи Хилфигър“ и значки със Статуята на свободата вътре като награда, пише БТА. Брук Шийлдс изживяваше емоционална вечер. Дъщеря ѝ Гриър си беше взела почивка от първата година в колежа, за да се появи на първия си подиум по време на Седмицата на модата в Ню Йорк. Сред гостите на събитието бяха още годениците Аби Чемпиън и Патрик Шварценегер. Синът на Арнолд е рекламно лице на марката.