В мониторинга са включени предаванията „Като две капки вода“ и „Един за друг“, стана ясно от доклад, изнесен на днешното заседание на съвета. „Мониторингът отчита, че провокативният ситуационен хумор със смислови двусмислици и с игра на думи в скечовете на водещите Рачков и Геро си остават тяхна запазена марка и този сезон. Членът на журито Фънки често използва емоционално оцветени изрази и на моменти се отклонява от книжовните норми, когато споделя в ефир мнение за изпълненията на някои от участниците във формата“, докладва Зорница Гюрова.

По думите й зрителите и публиката в студиото понякога са свидетели на ситуационен хумор на ръба на добрия тон, но наблюдението отчита, че са налице и своевременни, бързи реакции от страна на водещите и на членове на журито, за да се преодолеят подобни ситуации.

Относно шоуто „Един за друг“, сезон шест - излъчените епизоди не са обозначени със специален предупредителен знак за необходимост от родителски контрол. В излъчения на 11 април епизод на риалити формата е разпространена реклама на уиски.

По думите на Гюрова с излъчването на въпросната непряка реклама на спиртна напитка доставчикът е нарушил забраната за излъчване на непряка реклама в радио-телевизионните предавания преди 22:00 ч, с което е нарушен чл. 53 от Закона за здравето. Същото нарушение се повтаря и потретя в следващи епизоди на предаването.