Компания ѝ прави холивудската икона Шарън Стоун, която не само е лице на кампанията, но и истински мост между наследството и модерността.

Sharon Stone, която през 1992 г. дебютира на подиума на Mugler, отново влиза в ролята на femme fatale под режисьорските похвати на 90-тарските thrillers – с чувственост, власт и зрелищна естетика. Визията ѝ внушава същата сила, която я направи си икона – секси, мощна и безкомпромисна .

Колекцията ще бъде достъпна от септември 2025г. на официалния сайт на марката и в избрани бутици по света. Тя идва точно преди първото ревю на новия креативен директор Miguel Castro Freitas, очаквано на Парижката седмица на модата през пролет 2026.

  • Скулптурни костюми (Sculptural Tailoring): силуети с подчертани рамене, изваяни талии и класически линии, които олицетворяват култа към power dressing

  • Ленжъри като външно облекло (Lingerie as Outerwear): провокативен стил от 90-те, който превръща интимни детайли в публичен шик

  • Вечерни и червен килим визии (Red Carpet): драматични и изкусни дизайни, сред които черни велурени тоалети с неочакван облик

Re/Edit не е просто ретроспекция – това е мост между насоките на основателя Thierry Mugler, който почина през 2022 г., и модерните визии, които предстои да дефинира новата епоха под Castro Freitas.

Mugler демонстрира какво означава истински power fashion – силни, структурирани силуети, смели отвори и рокля като броня за модерната жена. Шарън Стоун добавя актьорски заряд и неподражаема харизма, правейки Re/Edit не просто връщане, а енергично преоткриване на марката. С Информацията от Mugler, Vogue и FashionNetwork, тази колекция е едно изкуство – и вече се очаква със затаен дъх!