Холивудската актриса Никол Кидман ще бъде лице на есенната рекламна кампания на Джими Чу.

Рекламата кампания ще бъде първата за сезона на Сандра Чой, откакто стана единствен творчески директор на марката за луксозни обувки и аксесоари.

"Аз съм голяма почитателка на Никол Кидман и за мен е чест да работя с нея", заяви Чой в комюнике.

"Никол е една от най-прекрасните актриси на света и смятам, че тя може да покаже блясъка на марката. Но тя е и толкова деликатна, с толкова много нюанси и носи усещане за предизвикателство, сила, чувственост и елегантност", допълни Чой.

Рекламите, които били заснети от Майкъл Дженсън, ще се появят през август и според запознати източници показват силата и съблазънта на жената на Джими Чу.

"Винаги съм обичала модата и често я използвам като начин да стигна до героинята си. Има много сложност, мистерия и женственост в жената на Джими Чу", сподели Кидман.

Преди време 45-годишната австралийка участва в рекламни кампании на парфюма Шанел №5 и на часовниците Омега и неотдавна завърши снимките на биографичния филм за Грейс Кели "Грейс Монакска". Той ще излезе на екран в началото на следващата година. Кидман започва и работата си като член на журито на кинофестивала в Кан.

Макар да залага на добре известни манекенки, Джими Чу не за първи път избира звезда за свое лице. През 2006 г. марката заложи на легендарния музикант Куинси Джоунс и на модела и актриса Моли Симс, пише БГНЕС.