Снимка на манекенка, която рекламира модната линия на J Crew през следващия сезон показва, че момичето скоро не е ходило на козметик, като се имат предвид окосмените й крака.

"Някой да купи на това момиче депилатор".

Така британският печат озаглави текста под снимката с новата колекция на модната къща, пише БГНЕС.

След като снимката мълниеносно стана предмет на подигравки в Интернет, креативният екип на компанията обясни, че става въпрос за нов вид чорапогащник - тънък като паяжина, с дантелена структура, с който от далече изглежда все едно, че момичето не е била редовен клиент в козметичните салони.

"Тези чорапогащници са абсолютен хит за следващия сезон. Те са полъх на свежест във вашия гардероб", обясняват от модната къща, която все пак след няколко дни замени въпросната снимка.

*Старата снимка

*Новата снимка

Ако сте достатъчно смели да се разходите с подобен чорапогащник, трябват ви само 22.50 евро. Има ги в черен и бежов цвят.

Припомняме:

"J Crew" е дизайнерска къща, която произвежда класически, сериозни и модерни тоалети на достъпни цени. Една от най-големите им фенове е съпругата на американския президент Мишел Обама.