Любопитно
Ким Кардашиян легна в ковчег заради Интернет-кампания
01 декември 2010 | 13:36
Кампанията "Жертване на дигиталния живот" се организира от благотворителната фондация на Алиша Кийс
Лежаща в ковчег, Ким Кардашиян се прави на мъртва в нова реклама, пише "Дейли мейл".
Риалити звездата промотира Интернет-кампания, в която звезди като Лейди Гага, Джъстин Тимбърлейк и Ъшър ще напуснат социалните мрежи онлайн, за да събират пари за благотворителност.
В тази необичайна инициатива отбор знаменитости ще се отпише от социалните мрежи и няма да се впише обратно докато не бъдат събрани 1 милион щатски долара (или 640 000 британски лири).
Кампанията „Жертване на дигиталния живот” се организира от благотворителната фондация на Алиша Кийс „Да опазим живота на дете” по случай световния ден за борба със СПИН вчера.
Дженифър Хъдсън, Райън Сийкрест, Илайджа Ууд, Серина Уилямс и Суиз Бийтз също ще вземат участие.
*В името на каузата: Ким Кардашиян позира като мъртва в ковчег за рекламата на „Жертване на дигиталния живот”, организирана от фондацията на Алиша Кийс „Да опазим живота на дете” по случай световния ден за борба със СПИН
Те заснеха специални клипове за последните си туитове. Клиповете ще бъдат част от реклами, в които звездите ще лежат в ковчези, символизирайки това, което кампанията нарича тяхната дигитална смърт.
Лейди Гага има над 7 милиона последователи в Туитър, а феновете на Джъстин Тимбърлейк в същия сайт са 3.5 милиона.
Световният ден за борба със СПИН, който се отбелязва на 1-ви декември, се чества в името на това да се повиши информираността относно вируса на СПИН, възникващ вследствие на разнасянето на ХИВ-инфекцията.
По последни данни от вируса на СПИН са починали повече от 25 милиона в периода 1981 г. – 2007 г.
*Лейди Гага има 7 милиона последователи в Туитър
Алиша Кийс е първият международен посланик на фондацията „Да опазим живота на дете”.
Тя споделя, че досега нито една звезда не е отказала на молбата й да участва в кампанията.
„Когато разговарях с хората по телефона и имах възможност да им разясня замисъла, всички се съгласиха” – споделя още тя.
Лей Блейк, който е президент и съучредител на фондацията, казва: „Опитваме се да повдигнем въпроса: Защо толкова ни е грижа за смъртта на една знаменитост докато десетки милиони хора умират на тази планета, на която сме всички заедно”.
През юли Кийс се омъжи за рапърът-продуцент Суиз Бийтз.
*Алиша Кийс убеждава знаменитости да се откажат от социалните мрежи в името на благотворителността (Снимка: Getty Images/ Guliver)