Испанската актриса Пенелопе Крус стана новото лице на Швепс.

Името й беше държано в строга тайна въпреки многобройните слухове в социалните мрежи в последните две седмици, но днес най-сетне беше разкрито, съобщава френският вестник "Фигаро".

Тя заменя колежката си Ума Търман, която беше лице на марката от три години. Преди това тази роля изпълняваше австралийката Никол Кидман от 2009 до 2011 г. Швепс, който се представя като изискана марка за възрастни, отново залага на чувствеността в новия рекламен клип. В изискано заведение Пенелопе Крус пристъпва дръзко към млада жена, следва игра с погледи и тела, които се приближават. Швепс поставя красивата брюнетка в наелектризирана обстановка.



С Пенелопе марката открива третата част от бляскава кампания с мотото "Какво очаквахте?". "Лице с такава известност позволява да ускорим разпространението на ценностите, предавани от марката", казва Станислас дьо Персьово, директор на отдел "Маркетинг" на Orangina-Schweppes във Франция.

За пет години продажбите на Швепс се увеличиха с 16%, а пазарният дял нарасна до 4,9%, с което марката заема пето място след Кока Кола, Оейзис, Кока Кола Лайт и Кока Кола Зироу, пише БГНЕС.