Закупуването на нов автомобил гарантира доста удобства и по-малко посещения на сервиза, но дори и при наличието на такива, гаранцията ги покрива (поне по-голямата част от тях).

Понякога има и недоволни клиенти, борещи се със системата на големите корпорации, те винаги остават онеправдани в желанията си и удрят на камък.

На автомобилното изложение в Женева, имаше и човек, който реши да протестира срещу Баварските моторни заводи, защото си е закупил дефектно BMW.

Може да си чул тази история, защото тя е от миналата година, когато човекът се оплаквал многократно от колата си и не получил адекватно решение за съответните проблеми.

Тази година обаче, историята се повтаря отново с една малка подробност - протестиращият е трябвало да поправи колата, за да може да я разруши отново пред централния вход.