Любопитно
И Лео Ди Каприо влезе в социалните медии
28 октомври 2011 | 14:27
Сред покупките имало еротично бельо, масла за баня и ароматни свещи
Леонардо ди Каприо е поредната холивудска звезда, която влиза в социалните медии, след като стана съветник на нова компания.
Новата роля на актьора ще бъде на съветник на ръководството на компанията Мобли, за която разбрал от свой приятел, когато технологията още била в тестова фаза преди няколко месеца.
"Лео не е човек на технологиите и ние не търсим от него технологични съвети, но той знае много за маркетинга, така че ще ни съветва в тази област. Лео е много развълнуван. Той вярва във визията на компанията и смята, че това е бъдещето на медиите. Той иска да се качи на борда още в началото, да оказва влияние и да даде своя принос в компанията", заяви генералният директор на Мобли Моше Хогег.
Други звезди, които инвестираха в технологиите, са Аштън Къчър, създал компании като Flipboard, Chegg, GroupMe и Hipmunk, и Джъстин Тимбърлейк, който работи за съживяването на социалната мрежа MySpace.com, пише БГНЕС.
Коментари