DJ Tiesto, обявен в три поредни години за DJ No.1 в света от авторитетния DJ Magazine, ще бъде обект на нова документална видео поредица, чието излъчване ще стартира тази есен с таргет потребителите на най-големите социални мрежи.

Озаглавена In The Booth, тя се разработва от нюйоркската продуцентска компания Believe Entertainment Group, чийто последен проект – анимираната поредица The LeBrons, създадена на името на звездата от NBA LeBron James, се радва на нарастваща популярност сред потребителите на YouTube.

Един от козовете, които Believe Entertainment Group изтъкват, обяснявайки избора на Tiesto за главен герой в новата продукция, е известността му в дигиталните медии и милионите потребители, до които той достига директно чрез Facebook, Twitter, YouTube и собствения му официален сайт, пишат от avtora.com

Към момента 42-годишният диджей, който предстои да дойде на Слънчев бряг на 30 юли, за да открие Solar Summer Festival 2011 г., има над 9 млн. фенове във Facebook, към които ежедневно се присъединяват около 40 000, 11 млн. импресии месечно в YouTube директорията си, а по данни на Wall Street Journal, обявени по-рано през 2011 година, печели по над $20 млн. годишно.

Чрез In The Booth, феновете на Tiesto ще могат да видят кадри зад-сцената от участието му на Ultra Music Festival в Маями, някои от изявите му в Лас Вегас и Ибиса, както и ексклузивни кадри от звукозаписното му студио.