Прическа на мохикан. Изрисувана майсторски глава, но само от едната страна. А другата - избръсната.

Бледорозово сако с подходяща риза. Светъл панталон. Сини обувки и син колан. Масивен гъзарски часовник.

В този вид едно младо, но достатъчно известно българско момче се появи в първото си участие в токшоу. Националният вратар по футбол Николай Михайлов влезе гръмко и много стилно в "Шоуто на Иван и Андрей" и "24 часа" си позволи да го нарече "новия моден законодател в България".

Доскоро за модна икона №1 в българския футбол минаваше 29-годишният Благой Георгиев. Не че Благо е спрял да се облича добре, но просто на хоризонта в друга светлина се показа 22-годишният му добър приятел Михайлов. И даде заявка дае номер едно не само заради позицията си на терена, пише "24 часа".

След констатацията за отличния вкус на вратаря на България и холандския "Твенте" "24 часа" потърси и самия Ники. За да ни разкаже сам ли си е дизайнер, стоят ли други хора зад идеите му и какви са предпочитаните от него марки.

И започнахме от визията му при Иван и Андрей. Прическата му си има достойна история. "Така или иначе от доста време дълга коса не пускам. Последните месеци постоянно съм късо подстриган. Два дни преди шоуто поканих в дома си в Холандия много добър фризьор. Той е мой приятел. Турчин, който държи фризьорски салон в Германия. Разказах му за шоуто, в което ще гостувам. Показах му как ще бъда облечен и го оставих да ми измисли нещо и да твори. Той идва вкъщи с бръсначи и машини, не използва никакви шаблони, рисува директно върху главата ми. Дори самият аз не разбрах какво ми нарисува. Но му имам пълно доверие. Първо решихме да оставим гребена. След това той ме изрисува и от двете страни. Но на мен ми се стори много. А и винаги съм имал собствен стил и начин на обличане. Затова му казах да избръсне изцяло едната страна. Добавих нещо от себе си", разказа Ники Михайлов.

Още на сутринта след шоуто обаче той се избръсна гола глава. "Специфичната прическа си беше само за участието в първото ми такова шоу. Но все пак съм професионален футболист. Предстояха ми тренировки, чака ни и важен мач срещу Швейцария. А в професионалната работа няма място за прически", допълва синът на Боби Михайлов.

Преминахме и към облеклото му. "Розовото ми е любим цвят. Обичам също бяло. Харесват ми светлите цветове. Черно почти не нося. Не харесвам сиво и кафяво. Предпочитам също светлосиньо, жълто и червено. От малък имам собствен стил, не копирам от никого. И в случая бе така - всичко беше по моя идея. В града, в който живея в Холандия, има много хубав официален магазин, специално за костюми. Отиваш, избираш си платове и ти вземат точни индивидуални мерки - глезените, големината на врата и така нататък. После всичко се шие на ръка и след една седмица е готово. В случая си подбрах подходяща риза. Реших да сложа сини обувки и син колан. Мениджърът на магазина, разбира се, ме насочваше спрямо моите желания", продължава Ники.

Разпитахме го и по-генерално за предпочитанията му. "Обичам да се обличам оригинално, дори странно. Не е задължително дрехите да са скъпи, стига да са различни и по вкуса ми. Дънките и късите тениски са едно на ръка. Но аз харесвам и шалвари, и по-развлечени дънки, и панталони с тиранти. Обичам да нося и анцузи. Все пак доста време прекарвам на базата. За да се чувстваш комфортно там, не можеш да си постоянно с дънки и риза. Имам 15-20 чифта анцузи. От спортните дрехи харесвам "Адидас", но модификацията на Ямамото. Той подобрява марката, все едно я ъпдейтва. Прави по-странни неща.

За дънки или така нареченото от него "нормално облекло" любимата марка е Dsquared. "Преди беше "Габана", но се комерсиализира много. Всеки втори в България носи "Долче и Габана" с характерните им плочки. Затова засега Dsquared са номер едно за мен, но и тях почнаха да ги научават и носят много хора и сигурно ще ги сменям", разкрива още вратарят.

Любимата му марка обувки е Lanvin. "Като кецове с голяма подметка са", описва ги Николай.

"Може да съм само на 22 години, но имам свой поглед върху начина на обличане. И наистина предпочитам да е по-странно. Нося различни суичъри, тениски с анимации. И пак ви казвам, не е задължително да са скъпи. Имам и една много добра българска шивачка, която винагиреализира идеите ми. Когато ми хрумне нещо, й го казвам, а тя ми шие нещата", разбулва още една от модните си тайни шампионът на Холандия по футбол.

Часовникът, с който се появи под прожекторите е марка Cvstos. "Създадена е от сина на съсобственика и директор на швейцарския гигант "Франк Мюлер". Падам си по по-екстравагантни часовници. Все пак съм голям мъж, висок, с едра ръка. Затова предпочитам и часовникът да е голям. Конкретно този е с карбонова верижка. последните две-три години марката се вдигна на пазара", обяснява Михайлов.

Признава, че гледа ревюта и си купува списания за мода. Харесва си отделни детайли, но никога и директно предложен сет. Просто си избира елементи, а от тях сглобява цялостната си визия. "Вземам си чуждестранни списания за мода, независимо дали са мъжки или женски. Но се запознавам с тенденциите. Но никога не си избирам точен модел. Вкъщи имам българска телевизия, но предимно гледам и слушам повече музикални канали. Основно The voice, а когато съм в настроение - "Планета".

Често превключвам на Fasion TV, където с приятна музика можеш да следиш и модните тенденции", продължава националният вратар на България.

В Холандия Ники живее в "уютна къща" и твърди, че харесва спокойствието. "От 9 докъм 15 часа съм на базата, зает с тренировки. После си почивам. Когато имам малко време за магазини, кафе и ресторанти с приятели от отбора, най-често ходим до Дюселдорф и Амстердам. И двете места са ми на един час път. Ако пък имам един-два свободни дни, тогава любимите ми дестинации за пазар или просто кратък отдих са Милано и Париж", допълва стражът на "Твенте" (Еншаде).

А дали в неговите очи се откроява някой световен моден идол? "Аз съм футболист и е нормално да се съсредоточа сред футболистите. Има много, които се обличат със стил. Но най-елементарният пример, който мога да дам, е Дейвид Бекъм. И той си има специфичен стил - разширените дънки и тези негови кубинки. Но си е типичен пример за гъзар, независимо дали е у тях, в шоу, на стадиона или на разходка със семейството", отчита новият български моден законодател.

А след като от "24 часа" го кръстихме новата модна икона, той все пак уточни: "Никога не съм се стремил да бъда такъв. Всеки си има стил на обличане. Това как го правя аз, си е мой личен избор. Разбира се, добре е да се харесва. Но не ми е било фикс идея. И въпреки всичко тези комерсиални неща - кой как се облича, как се държи, има ли красива жена до себе си, понякога са важни и те карат да се чувстваш по-добре."