Профилът на мачото в инстаграм се е превърнал в магазин „всичко по левче”, забеляза Lupa.bg. Стоянов рекламира коучинг центърът за личностно развитие ( с хаштаг „секс”?!?), търговски център, кафе, хотел, онлайн залагания, парфюми, енергийна напитка и торта. Последните две пораждат доста противоречиви коментари от последователите на фитнес инструктора, който е признавал, че спазва железен режим, не си позволява да яде сладко и да пие енергийни напитки които са пълни с подсладители и имат доста калории.

Виктор най-много се страхува да загуби стройното си тяло, защото има само него. Е, защо тогава ни промотира неща, които никак не се вписват в режима му и е ясно като бял ден, че не ги използва. Отговорът е -за пари, за много пари.

"На какво ли не са способни родните инфлуенсъри за кинти. Дори да си продадат душата и да рекламират опасни неща за подрастващите, които са основната аудитория на Викторчо" - коментират възмутени потребители в нета.