"Галена е най-голямата в бранша ни!", отсече Василка пред Алекс Сърчаджиева, която пък от своя страна не пропусна лицемерно да сподели на госта си, че изключително много се вълнува от това, че е приел поканата й за участие в рубриката, която води в "Животът по действителен случай" по Би Ти Ви. "Ти си българският Шекспир, така е!", продължи с ненужните комплименти тя, като цитира фрагмент от последното парче на Азис. "Как не се харесваш, аз не мога да повярвам, та ти си толкова красив мъж?!", отбеляза още дъщерята на Пепа Николова.

Азис разказа, че новия му проект се родил след стотиците въпроси към него защо не е пускал отдавна самостоятелна песен. "Това започна да ме човърка в мозъка и си казах защо да не направя нещо по въпроса. Тъй като лятото съм на къщата ми на морето, а там през деня няма какво толкова особено да се прави, се заех със задачата. Гостували са ми десетки имена от най-големите у нас, няма да назовавам кои, но те ми помогнаха да създам това парче. Първоначално беше записана на телефона, просто като тананикане. После с лека китарка, след това с китарка и пиано. Най-големите имена в държавата от музикалния бранш бяха съпричастни с правенето на това праче от самото му създаване, знаеха го наизуст и когато вече беше излезнало, то вече им беше омръзнало", разказва Азис за създаването на "Мръсница" пред Сърчаджиева.

"Галена - най-голямото име в бранша, написа фразата "Оф, оф, оф, оф оф, това не е любов", което е най-важното, това беше уловката, то те хваща най-много. Тя участва и в останалата част на написването на текста на песента, но най-важната част я измисли Галена. Всичко останало е мое дело и на Даниел Ганев.

Азис за първи път публично коментира обвиненията към него, че клипа му е плагитаствал идеите си от Робърт Палмър и парчето му „Addicted to love”, както и от Шаная Туейн - „Man! I feel like a woman!”. "Това е вдъхновение, това е признание и поклон към музиката от 80-те и 90-те, както и 2000-та, защото след това не съществува подобна музика, тя вече е мъртва. Започнаха да излизат някакви чудовищни звуци, някакви повторения, брутални простотии. Това дойде от Европа и клубовете им. Евро диското, което налага непрекъснати повторения, то уби всичко. Няма музика, няма аранжимент, няма хармония. Та аз не се притеснявам да кажа, че съм вдъхновен от Робърт Палмър и Шаная Туейн. Исках да покажа, че и днешните момичета и момчета могат да изглеждат като момичетата и момчетата от преди. Без пластични операции - прекалени, без да се набляга на устни, носове - малки и чипи, обърнати вежди, които стърчат нагоре. Ти не може да изглеждаш като излязъл от комикс и да бъдеш уважаван", заяви Азис.